Wednesday, April 19, 2017

Ο μήνας Απρίλιος

Ερυθρός Σταυρός,θάλασσα, εμείς σε εμπιστευτήκαμε εσύ;; ένας φίλος απο παλιά,το στομάχι μου,η πρακτική μου άσκηση,θα πάμε τα παιδιά να πάρουν δώρα, πάμε για καφέ; ,Χριστός Ανέστη εκ νεκρών, σε παρακαλώ κάνε τα πιάτα, αργήσατε κ.Κ, Αληθώς ο Κύριος, φεστιβάλ, εεε καλησπέρα θα ήθελα περισσότερες πληροφορίες, βάλε με :cc στα email, η Ε είναι στο νοσοκομείο με ψυχοφάρμακα, ΒΑΓΓΕΛΙΩ δεν μπορώ άλλο, μου κλέψανε την κάρτα;!; , μαμάαα κοιτα ποσο ψηλά πάει το drone μου, documenta 14, μήπως ενδιαφέρεσαι για μονταζ; η σύμβαση λέει μόνο 5,46 ευρω μεικτά ,τελικά η Ε έχει χοντρή κατάθλιψη, ξέχασα να φάω, ο Ερυθρός Σταυρός δεν το σηκώνει, έχω ραντεβού το Σάββατο, για στείλε μου το τραγούδι που έγραψες, Κ.ΚΑΛΙΝΟΓΛΟΥ ξεχάσατε να μου στείλετε email, ντοκουμέντα 14, να σου φτιάξω χυμό πορτοκάλι; παρήγγειλες τα προβιοτικά; δεν μου έστειλε σήμερα, ΑΧ μου έστειλε μόλις!!, φεστιβάλ σε 9 μέρες, δεν τρώω, νυστάζω , πότε θα κανονίσουμε να βγούμε; Σάββατο έχω τα γενέθλια μου, ο Ερντογάν ,θέλω κάμπινγκ , πρέπει να στείλετε την επιβεβαίωση σας, σας παρακαλώ σκανάρετε αυτά τα αρχεία, ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΣΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΛΑ, θα σας τηλεφωνήσουμε σήμερα ή αύριο το πρωί, δεν μου απαντάει..., 122 και μετα μετρό για 7 στάσεις, ΜΑΜΑ ΤΟ DRONE MOY, εχω ρίγη , αδυνάτισα, θα σου τσιμπήσω τα μάγουλα, ΘΕΕ ΜΟΥ ΒΟΗΘΑ ΜΕ , η κατερίνα τα κάνει καλύτερα ,
θα σκάσω
.
.
.
ΜΠΑΜ

No comments:

Post a Comment